onsdag 7 augusti 2013

Blödande hjärta

Idag var jag ledig men vad gör man inte då, jo åker till jobbet privat såklart :) Våra skåningar (främst pappan i familjen då Helena och Alicia ju besökte parken med oss i juni) ville till parken och då följde vi glatt med! Det är ju verkligen en helt annan sak att gå där när man inte jobbar och det var längesedan jag gjorde det faktiskt! Vi hann med det mesta också, linbana, sälshow, delfinshow, bergochdalbana, lekpark, klapphage, björnvisning och alla djuren vi gick förbi på vägen såklart! Det regnade pyttelite på förmiddagen men sedan sprack det upp och blev stekhett på eftermiddagen, det gillades!

Nu på kvällskvisten lämnade jag och Helena gubbar och barn hemma och åkte ner till stan. Där inhandlades avskedspresenter till alla fröknar på Trähästen (grabbarnas förskola!). Behöver jag säga att tårarna kom redan där, i butiken... Mitt hjärta blöder :(! Två dagar kvar på världens bästa förskola...:(

Nu dränker vi sorgerna med kräftor, paj, vitt vin och rosé, på det kör vi nog lite ballehäng också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar