lördag 17 augusti 2013

Time flies

Varför har ALDRIG SMHI rätt angående vädret? Det skulle sluta regna vid 8 imorse här i Kolmården men det regnar fortfarande... Jag har stått i hotellentrén, under ett paraply och mestadels filosoferat, knappt några gäster allt. Säsongen är över skulle man kunna säga... Hur snabbt har denna sommar gått liksom? Jag tyckte det var typ igår jag lämnade in den där jäkla "springa-skogen-en-gång-i-veckan-uppgiften" men det var tydligen flera månader sedan för på tisdag drar plugget tydligen igång igen. Ångest för att ha arslet fullt dygnet runt igen men samtidigt ångest för att jag bara har ett år kvar. Läskigt.

Idag drar familjen till Järna på 40-årskalas...men jag jobbar ju...som vanligt. Därför drar jag ner på stan och dricker ett glas vin med kexet ikväll, det blir nog trevligt det med :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar