tisdag 27 augusti 2013

Jag hinner inte...

Som jag älskar dessa två <3 (I sina rosa västar på nya förskolan)

Alltså jag hinner inte med det här med att blogga dagar som dessa. Lämnade på förskolan vid 9, åkte ut till Ljungsbro och läste litteratur som en tok till 11, skjutsade mamma och pappa till bussen (till färjan) och tänkte att jag skulle komma lagom till min föreläsning vid 12. Vilken skulle visa sig börja 13 (vi har aldrig börjat 12 liksom) så jag lade mig på gräset och läste litteratur igen. Hade föreläsning och seminarie och fick sluta 1,5 timme tidigare så då åkte jag och hämtade hem kidsen. Nu kom vi nyss innanför dörren, jag har packat upp och satt igång en maskin tvätt och nu ska jag ta cykeln ner till sporthallen för ett Bodycombat-pass... Hur skönt att susa runt på en cykel mitt i all stress? Löv it!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar