måndag 19 augusti 2013

Skållad råtta

Hejdå min stora prins! <3

Stressdag... Lämnade Ellioth på förskolan (Elton är sjuk). Körde till jobb och hängde i solen i entrén i 1,5 timme och nu har det dragit igång då jag är parkvärd. Björnvisning 12, sälshow 13, delfinshow 14 och fågelshow 15! Jag springer som en skållad råtta skulle jag vilja säga. Klämmer in 20 min lunch nu, mer hinner jag inte!

Blev sjukt stolt över mig själv igår... Elton började hosta som en galning strax efter han somnat så jag gick in och satte honom upp. Då börjar han kräkas och jag fångar upp det med filtar. M bär in Elton på toa där han kräks lite till (slem!) medan jag faktiskt tar hand om spyan i sängen!! Lite panik fick jag allt då jag i efterhand såg massor spaghetti flyta runt i tvättmaskinen (kanske skulle sköljt av det först:)?) men ändå, jag tog verkligen hand om det. Med tanke på min emetofobi så är jag sjukt stolt över mig själv! Nu visste jag ju att det bara var slem pga hostan och ingen smittande magsjuka för då hade jag väl kanske antagligen sprungit min väg :)

Hepp, sälshow var det ja...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar