onsdag 21 augusti 2013

Dyrt men värt?

Alltså jag är verkligen en sucker för rea! Både till mig själv men främst till grabbarna. Som jag nämnt tidigare så köper jag exempelvis deras underkläder nästan bara på rea. Jag tror jag köpt kalsonger till Elton EN gång till fullpris, men då var det nog ändå "tag 3 betala för 2". Som häromdagen köpte jag ju kallingar till dem för halva reapriset vilket resulterade i cirka en tia styck för dem :) Jag kompenserade dock detta idag med att köpa 6 par strumpor för 260:- till dem. Svindyrt, verkligen, men det är nog inte det i längden?! När jag rensade grabbarnas strumplådor häromkvällen slängde jag två par strumpor från Polarn o Pyret, då de var slitna på hälarna. Dessa hade Elton använt i två år och dessförinnan har även Ellioth använt dem i två år. Värt som fasen! Fattig nu, men förhoppningsvis rikare en annan dag ;-)

Btw har jag sådan träningsvärk att jag när jag böjde mig ner för att hjälpa Elton med skorna förut började gråta. Mange lade nyss även en hand på mitt lår och även då kom tårarna. Så jag tog en långis nyss med tanken om att det skulle ordna upp sig, det gjorde det inte... Zumba imorgon, wish me luck!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar