måndag 26 augusti 2013

Minimal packning

De som känner mig förstår mig när jag säger att jag är sjukt nöjd med den packningen :) (Brukar i princip ha en stor resväska när jag bara är borta två dagar. Nu har jag varit borta 3 dagar och har bara den här "lilla" ryggsäcken!)

Nu sitter jag på tåget påväg hem... Var livrädd på stationen då fem killar först stod i grupp och sedan spred ut sig för att stå läskigt nära folk. När tåget sedan öppnade sprang de bara igenom alla vagnar! Jag kan säga att jag höll stenhårt i mina grejer!

På förmiddagen drog Helena och Alicia iväg till förskolan så då passade jag på att plugga. Detsamma på den timmen det tog att åka buss in till Malmö! I väntan på tåget tog jag en sväng till Zara där ett par plagg fick följa med hem. Jag blev dock sjukt besviken då inte alls mycket föll mig i smaken (det brukar vara tvärt om!). Jag sprang även in på Subway och fick med mig en Teriyaki som jag precis smällt i mig, gött! Nu ska böckerna fram igen så jag kan plöja litteratur, jag har ju 2,5 timme på mig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar