lördag 3 augusti 2013

Blä för rökare!

<3

Seriöst...den här dagen, DEN HÄR SOMMAREN <3 Man tror nästan inte det är sant! Den har liksom levererat sol och värme nästintill varje dag. Det har ju varit mer lag än undantag att det varit sol och stekhett! Kan alla kommande somrar bli såhär också nu? Jag vill verkligen det! Svenskar behöver det här för humöret!

Jag triggade igång på många cylindrar idag vid stranden... Jag har så svårt att förstå vissa människor, det är så stor brist på respekt hos dem. Stranden var knökfull idag och människor kom och klämde ner sig nästan på min filt. När de då sedan tar fram en fet cigg och tänder den känner jag för att döda! Jag vill väl fasen inte andas in deras dödliga rök? Än mindre att mina barn ska göra? Måste man ändå röka (ingen måste röka- men är man så puckad att man börjar förstår jag även att man är för blåst och för svag för att sluta!) får man väl traska iväg och göra det någonstans långt ifrån mänskligheten?! Inte nog med att röken är giftig, den luktar ju skit. Folk som röker luktar skit! De borde kanske ha en egen strand? Så kan de ligga där och suga i sig den där giftiga röken, dö i förtid (fan vad smart man måste vara om man röker alltså :S) och stinka skit ihop?! Uäk, spyr av tanken!

Nu sova, imorgon jobb!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar