torsdag 22 augusti 2013

Små problem i förhållande...

I två dagar har SMHI visat strålande sol och 21 grader, och jag har klätt mig därefter! Shorts och någon top och jag har frusit halvt ihjäl då det varit mulet. Idag visade SMHI mestadels mulet med regnskurar i eftermiddag så jag tog på mig dessa (se ovan) kläder, då termometern också visade 14 grader. Resultat: Jag svettas som en gnu då solen skiner från en mestadels blå himmel. Såklart liksom. I-landsproblem. När jag nu precis skrivit klart detta kom jag att tänka på Syrien igen varifrån jag såg riktigt hemska bilder igår vilket gjorde att jag skämdes över att vara människa. Nu skäms jag ännu mer när jag här nu skriver om mina klädproblem. Who cares liksom? Folk dödar föräldrar och barn med kemiska vapen där borta. Fy fan.

Jag har städat hela lägenheten och tvättat nu på förmiddagen. På det har jag fått frissen uppfräschad och nu sitter jag och väntar på att det ska bli tid för att åka till psykologen (tandläkarskräcken ska återigen börja tyglas!). Mina böcker har ju inte kommit än och kidsen skolas ju in på nya förskolan, snacka om rastlös...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar