måndag 12 augusti 2013

Min 29:e födelsedag!

OM jag haft världens bästa födelsedag? Jo, det skulle man ju verkligen kunna sig! Först bjöds jag på skönsång och paket av mina grabbar... Världens bästa paket dessutom i form av converse-skor, iittala-ljuslykta och en tisha!<3 Väl framme på jobbet blev det massor häng (och hårt arbete i form av att bära stolar och bord) tillsammans med en kär kollega och numera kontorsråtta, Rebecka. Efter lite vanligt "entré-ande" och delfin-och sälshow hade jag och Erik en dejt igen :) Denna gång åt vi ingen mat utan fick komma nära våra fantastiska delfiner istället. Vi fick lära oss massor ny fakta, klappa och pussa! Det var lika stort som förra sommaren, vilka fantastiska djur <3 Det var Nephele vi klappade idag, faktiskt samma delfin som jag klappade förra sommaren men då låg lilla Pärla kvar i hennes mage <3

Nu blir det strax mysmiddag med min man och sedan laddar jag om för ännu en arbetsdag imorgon. Nu är det lågsäsong igen vilket känns himla tråkigt :(

STORT TACK till alla som grattat mig idag, det värmer en gammal "rävs" (ja, flera stycken har skrivit det i sms idag :() hjärta ;-)!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar