onsdag 21 augusti 2013

Sommar blir höst

Dagens "plugga-hemifrån-student"!
Men shorts alltså, naä jag vet inte? Vinden är kall medan solen fortfarande steker. Svårt det där med kläder precis när sommaren går över till höst och detsamma när våren övergår i sommar. Hate it!


Idag lämnade jag två glada kids på förskolan vid 9. Marie som tog emot är så gullig och motiverar dem till en kul dag <3 Körde kortdag idag så jag hämtade hem dem redan vid 14 igen. Innan dess hann jag få lite kurslitteratur läst, ja en bok har jag ju fått iaf :) Efter förskolan körde jag Ellioth till morfar då han igår ringde morfar och berättade att han ville vara lite ensam med honom. Så han hänger i skolbussen med morfar medan Elton och jag myser lite i Ljungsbro. Strax far vi nog mot stan istället där jag behöver uträtta några ärenden!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar