tisdag 22 februari 2011

YEEES!

ÄNTLIGEN är resan beställd! Den 16 juni tömmer vi vårt sparkonto och åker och njuter av en två veckors all inclusive-semester i Side i Turkiet. Det blir till och med samma hotell som förra året, vi tyckte det var så himla mysigt! Medresenärer är mormor och morfar vilket kanske kan innebära någon barnfri kväll med en middag för två föräldrar på tu man hand, lyyyx!
Eftersom jag förhoppningsvis kommer arbeta i sommar så kommer det här nog bli mina enda två lediga veckor så då passar vi på att unna oss!

I och med detta val av hotell kommer Ellioth få åka i "sin" rutchkana igen :)

Dagen har spenderats ute på universitetet med både rapportskrivning, föreläsning och grupparbete. På slutet fick även Elton joina då det strulade lite med dagistider och bilar nu när Ellioth varit ute i Ljungsbro. Idag har dock Ellioth varit feberfri och varit ute och åkt skidor och pulka med morfar så imorgon blir det dagis för hans del igen!

Nu ska jag göra det gamla vanliga...Alltså sätta igång en maskin med tvätt och strax därefter kryper jag ner i sängen! Imorgon är det full rulle igen...Först lämna bilen på service vid 9 och sedan är det universitetet som gäller mellan 10-17.
Godkväll!

1 kommentar:

  1. Härligt! Skönt att ha nåt att se fram emot! Vad heter hotellet? Vi var på Pegasos World (med Nazar) förra året och tänkte nog ta en Turkietresa i höst med, och det är alltid bra att få tips på bra hotell! Pegasos World var superbra men det är kul att kolla runt lite med.
    Vill du inte skriva ut vad hotellet heter i bloggen får du gärna maila på helena@hjartsmycken.se, jag har full förståelse för om du inte vill att alla knäppskallar som läser detta vet var ni är :)

    Måste säga att jag tack vare dig insett att det går att plugga med småbarn så jag kommer nog börja plugga till sjuksköterka i januari (om jag kommer in :))
    Ha det gott!
    Kram Helena

    SvaraRadera