tisdag 15 februari 2011

VG!

Vilken dag. Först två bittra besked, lunginflammation och halsfluss och sedan ett toppenbesked på det nämligen att jag fick VG på tentan! Jag blev helt chockad då jag inte ens tittade på kriterierna för VG och kände att jag knappt avverkat alla kriterier för G. Stolt morsa, jovars!

Föreläsningen sög verkligen och det hade varit hundra gånger mer värt att ligga hemma och kurera mig. Det var en stackars farbror som föreläste, med en sån mage som Stig Helmer har i Hälsoresan, fast ännu värre. Det gick liksom inte att sluta titta på hans mage. Och så skrattade han åt sig själv hela tiden och det blev liksom sådär synd om honom för det var ingen annan som skrattade. Jag fick en klump i magen av det. Tycker så synd om sådana människor, som inte får medhåll liksom. Så när han tittade på mig så log jag massor :) När han gav oss rast så försvann hälften av studenterna också, så jävla respektlöst, då tyckte jag ännu mer synd om honom :(

Nu är jag jättehängig så jag ska bänka mig på soffan resten av kvällen...
Bjuder på en bild jag hittade i en gammal mapp, en gammal goding så att säga :):


Nyårsafton 2007/2008.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar