lördag 26 februari 2011

Egentid är ångesttid!

Har haft en egendag. Jag började med att gå till nagelsalongen för att fixa nya fräscha naglar. Därefter blev det ett varv på stan med lite shopping och sedan mötte jag upp en bakfull Johanna :) Vi köpte med oss Mc Donalds-mat upp till henne där vi satt och snackade skit, läääänge. Länge är något som inte existerar när man har barn med sig. Och barnen ja, har haft ångest hela dagen för att jag varit för mig själv. Hatar den känslan! Hatar att man inte kan ha en enda egendag utan att känna så, varför?
Grabbarna har haft en mysdag hemma med sin far.

Nyss kom mormor och morfar förbi och nu när de åkte blinkade Ellioth med sina stora hundögon och bad om att få följa med och vips så var hans väska packad och han påväg ner till bilen med dem. De räknade ut att de var upptagna nu ett par helger framöver så då var det ju bäst att han följde med idag :) Så nu är det bara en trött buse kvar här hemma som alldeles strax vill krypa till sängs och vad ska vi hitta på då?
Jag är lite sugen på utgång och Mange tycker att jag ska så vi får väl se :)

Hörs om ett tag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar