fredag 25 februari 2011

Frisk? Trodde jag!

Varje gång jag ska logga in på bloggen nuförtiden så har jag en fight med datorn. Jag blir nämligen omdirigerad till Liu:s hemsida och det gör mig GALEN! Sådant lär ju bara hända mig? Snart ligger det en dator tre våningar ner som man kan trampa på, ghaaahh!

En lycklig loppa pallrade sig iväg till gymmet imorse, frisk som en nötkärna...trodde jag! Näsan rann och rann, jag hostade som en tok och halsen var full av slem. Jag trodde man var frisk när man ätit en hel penicillinkur men tydligen inte!? Men nu är det iaf "bara" en förkylning kvar och den borde väl kunna ge med sig snart kan man tycka...

Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan är dagen full av bestyr. Först på agendan står plugg och i eftermiddag ska det storhandlas!

Laters!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar