söndag 6 februari 2011

God(?)morgon!

Vår städerska, alldeles nyss :)

Godmorgon, eller god är synd att säga. Jag vaknade på helt fel sida efter bara någon timmes sömn pga den jävla tandvärken:( Två grabbar kom in till oss tidigt på morgonkvisten också och när jag lyckats söva om dem drog tröskverket (M) igång och väckte hela huset, typiskt! Tröskverket var dock snäll och insåg sitt misstag, tog med sig båda barnen upp och lät mig sova!

I skrivande stund trillade Ellioth ner från en fotölj, med huvudet före. Han tog emot sig med handen innan han stöp på huvudet och gjorde en kullerbytta. Handen svullnade upp lite och han säger att han brutit den, vi får väl se...:)

Nu ska jag göra mig iordning, har några ärenden på stan innan det blir gym!

Trevlig dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar