söndag 27 februari 2011

Sömn.

Min fina tulpanbukett som just nu pryder bordet!

Jag är trött, trött som ett as. Jag sover aldrig mer än ett par tre timmar per natt. Därefter ligger jag och trängs med mina små grabbar och brottas med en massa tankar.
Mange säger att jag borde gå till vårdcentralen och få sömntabletter utskrivna för sömnbristen i vår familj knäcker snart vårt förhållande. Men jag tänker inte gå dit för då blir jag säkert bara dumförklarad och får gå hem med en skiva med avslappningsmusik, och det är inte där problemet ligger...

Efter lunch for vi ner på stan och skulle gå och äta en kebab. Jag höll dock på att frysa ihjäl så det fick bli en sväng om H&M där jag införskaffade mig ett par byxor. Kassörskan fick klippa bort lapparna och sen smet jag in i provhytten och satte på mig dem direkt :) Därefter kunde vi sätta i oss en varsin kebab utan att jag frös ihjäl:)

Nu ska två ungar kastas i säng och därefter dyker jag ner där också. Skulle tro att jag somnar innan Solsidan idag:)
Godkväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar