fredag 18 februari 2011

Gör mig frisk!

När tusan ska jag få bli pigg? Idag är det en vecka sedan skiten började, bajs.
Fick självklart för mig att städa förut och när jag böjde mig över skurhinken kände jag hur det liksom "luktade" kemikalier i hela hjärnan på mig. Tur att jag har slutat med Panodilen och Iprenen, kroppen är nog påväg att frätas sönder inifrån :S

Städningen gick sådär. Jag överlevde dammningen och dammsugningen men moppningen lämnas till mannen i huset, det gick helt enkelt inte mer. Det svartnade för ögonen så jag fick ligga på barnens rumsgolv i säkert en halvtimme innan det slutade snurra. Jag vet, jag är dum. Jag borde vila men vart hittar man ro till det? När det är så mycket som behövs göras hela tiden. Har dock fått 90 sidor plugg läst och det gjorde jag faktiskt i liggande läge, bra där!

Nu ska jag snart slänga på mig lite kläder och åka och hämta hem lillprinsen från dagis. Därefter behövs lite mat inhandlas och kanske en bukett tulpaner (i love!). Vidare måste vi fara ut till Ljungsbro med kläder till en storebror som vill sova där en natt till och det är klart han får. Han njuter nog till fullo av att få vara själv och bli ompysslad. Det var ju längesedan han "slapp" lillebror nu när mormor och morfar varit i Thailand. Han var mycket piggare idag också, skönt för honom...

Nej, dags att sätta igång...

Min fina storprins v

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar