fredag 11 februari 2011

Trött och besviken.

Det blev ju ingen mer uppdatering igår... Jag var inte hemma förrän 17.30 och efter att ha duschat och nattat barn däckade jag på soffan :)

Ungarna lekte med vågen imorse och då var jag ju tvungen att hoppa på och till min förskräckelse så visade den +1,5 kg :( Wtf? Den måste ju visat fel igår för jag kan ju inte ha gått upp det över natten? Hade ju bestämt vilodag från träningen idag men blev så sjukt besviken att jag slängde på mig träningskläderna och åkte ner iaf. 30 min crosstrainer och 30 min pw och så 100 sit ups på det! Det var sååå sjukt tungt idag så nu ser jag fram emot en träningsfri helg!

Nu har jag skrubbat lägenheten och tänker ta en nap innan det är dags för lite plugg och handling åt negrerna som kommer hem ikväll! Weiii som vi längtar!

1 kommentar:

  1. Glöm inte att mäta dig också. Vikten kanske inte alltid ändras men måtten kan säkert göra det :)

    SvaraRadera