lördag 12 februari 2011

Hemsk natt...

Liten gladskit <3

Elton och jag tog en liten förmiddagsnap strax efter åtta vilket var välbehövligt efter en hemsk natt. Elton var ett litet monster och höll oss vakna hela natten med massor gnäll... Han var bara nöjd sålänge han fick ligga på oss och då var det vi som gnällde istället. Vet inte vad det var med honom för nu är han hur pigg som helst. Det kanske var någon tand som spökade.

Jag känner mig inte lika hängig idag men har blivit genomförkyld, IGEN, tackar liksom...

Var och hämtade två pepparkakor på stationen sen igårkväll! Tåget var 1 h och 20 min sent från Arlanda men körde in massor tid och var typ bara 56 min sent på stationen. Bra för SJ för då behöver de ju inte betala tillbaka hela biljettpriset utan bara halva :)
Det var helt galet halt när jag var ute och körde, ja rena rama isgatan både i stan och ute på landsvägen. I en kurva, på vägen ut till Ljungsbro, låg det tre bilar i diket :S inte konstigt när det var plusgrader på morgonen och sedan 15 minusgrader när jag skjutsade hem dem!

Nu ska vi snart börja fixa med lunchen och sedan far vi ut till Ljungsbro för att mysa med mormorn och morfarn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar