söndag 6 februari 2011

Skitgym!

1h pw avklarad, mestadels i uppförsbacke (som ni ser på staplarna)!

Det gick så satans lätt idag! Ok, inte de första fem minutrarna, men resten. Undrar om det var för jag var arg:)?
Det var nämligen människor framme och tjaffsade med mig hela tiden... På maskinerna står det: "Vid kö: Max 15 min på konditionsmaskinerna" och bara det tycker jag är skit egentligen eftersom jag oftast går dit för att köra just kondition (och då vill jag ju köra mer än 15 min) men regler är ju regler. Idag var det tre stycken framme och skällde på mig. De menade på att det var kö och jag hade ju faktiskt kört 30 min. MEN det fanns hela tiden 3-4 crosstrainers, 4 cyklar och 1 step-maskin lediga och då anser jag det inte vara kö! Konditionsmaskiner som konditionsmaskiner! En dam var tom ute och hämtade en receptionist som var inne och härjade men jag stod kvar! Efter att denna människa väntat i 20 min för att få ett löpband, och ställt till massor tjaffs, så gick hon 3 minuter och sedan gick hon hem :S Haha!

Jag tänker fortsätta ta mina timmar på bandet, mig får de inte bort så lätt! Och ändrar de på skyltarna tänker jag kräva pengarna tillbaka för återstående tid!

Nu ska vi äta världens godaste lasagne och sedan väntar ju Solsidan :)

1 kommentar:

  1. Coolt!
    Vi åt också lasange och tittade på Solsidan precis!

    SvaraRadera