måndag 7 februari 2011

Massor tråk...

Jag har egentligen inget vettigt att skriva. Skulle vilja skrika ut tusen känslor som befinner sig inuti mig, men till vilken nytta? Är fett less på skolan, den suger verkligen nu. Jag fattar INGENTING och det gör en ju inte direkt mer motiverad till att sitta och läsa tusentals sidor till. Hela kursen handlar om "Vad är kunskap?" och för mig ryms svaret i en mening. Deras svar löper sida upp och sida ner på tusentals sidor, ORKA. Och så skitföreläsningar på det, var eviga dag. En delrapport ska in varannan vecka också, JAG ORKAR INTE. Kursen avslutas med en fucking salstenta också, jättelyckad. Vart fasen har jag tappat motivationen?

Och träningen, jag blir alldeles knäpp. Jag vill bara träna mer, och mer, och mer... Var nära på att rusa ner till gymmet en gång till nu på kvällskvisten men något hejdade mig. Tanken att jag kanske borde äta något också slog mig. Jag vill inte äta. Jag vill bara träna :S
Och så den sketna 15-minutersregeln på konditionsmaskinerna får mig att vilja kräkas. ÅHHHHHH!

Gnällinlägg, jag vet, jag var tvungen...Solly!
Positivt är att veckorna springer iväg och på fredag är det dags att hämta mamma och pappa på stationen, då kommer de äntligen hem från Thailandet. Sooooom vi saknat dem!

Nej, ska slänga mig på soffan, men först kanske jag ska ut och springa i trappan och kräkas upp mackan jag precis åt :S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar