fredag 11 februari 2011

Heja SJ!

Ligger i sängen med den här lilla finisen sovandes bredvid.

Fick krypa ner i sängen, under ett tjockt täcke, direkt M steg innanför dörren i eftermiddag. Jag hade sådan frossa att jag hoppade där jag satt på golvet :( Nu mår jag lite bättre och jag hoppas det förblir så för jag ska ju åka och hämta mamma och pappa på stationen sen. Deras tåg är dock försenat...Stackarna har stått på perrongen på Arlanda (utan jackor!) i över en timme nu. Hela tiden flyttas tiden fram tio minuter. Och när det stod 19.00 så bytte de till 19.10 exakt vid 19.00 så de vågar ju inte ta hissen upp till terminalen heller :( Det lär säkert bli förseningar påvägen också så de lär ju inte vara hemma förrän vid midnatt och då har de varit på resande fot i ett dygn! Nu står det 19.19 så det hoppas vi på...

Godkväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar