fredag 4 februari 2011

Go'-ungar <3

Mina godingar igårkväll! Den stora, ordentliga killen och så den lille busen <3

Åhh vad skönt det är med helg! Och det ska bli så skönt med två heldagar med mina grabbar! I veckorna blir det mest lite mys och gos innan och efter dagis för mer hinner man inte med. Men nu har vi två dagar framför oss med bara massor lek och bus (och lite tvättstuga imorgon bitti!).
Elton som tidigare varit en liten suris, som bara vill bli buren och lekt med, har nu sadlat om och blivit så jäkla go (han har självklart alltid varit go men nu är han GO!)! Han springer runt och tjoar, busar, leker och ler hela tiden <3 Och han förstår så himla mycket nu. Han "mm":ar om man frågar om han tex vill ha flingor (hans godis!) och är det något han inte vill ha gnäller han och skakar på huvudet :) Ellioth är den goding han alltid varit men nu med massor kloka tankar och funderingar som han gärna diskuterar med oss. På dagis pärlar han nu halsband (jag grät när han kom hem med det första häromdagen, såå vackert- och vart tog min lilla bebis vägen?) och har funnit en bästa kompis- Theo! Igår hade de inte tid att följa med resten av dagisgruppen till skogen för de skulle måla klart och sen åka till stan :) Tokungar!

Nej, nu tar jag kväll!
Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar