lördag 12 februari 2011

Jobbsök.

Lördagskvällen spenderar jag och mannen vid en varsin dator, mycket upphetsande ;-) Jag har precis sökt ett sommarjobb vilket jag skulle bli världens lyckligaste om jag fick. Det är endast på halvtid vilket skulle passa mig perfekt då jag även vill ha sommarlov och kunna vara hemma med mina prinsar! Håll tummarna!

Eftermiddagen spenderades ute i Ljungsbro där det var två grabbar som var väldigt glada att träffa sin mormor och morfar, och tvärtom också tror jag ;-) Det var mycket pussar och kramar men också ett herrans liv på två skällande hundar och en jamande katt som grabbarna fick. Ellioth och Elton fick en varsin hund och Mange fick katten :) Vi vuxna längtar nog allihopa till batterierna är slut :) Vi ska nog köpa ett trumset till Ellioth som han ska få ha i Ljungsbro, som hämnd :)

Nej, nu ska jag slå ihop den här skiten och krypa upp i M:s famn... Man vet aldrig hur länge grabbarna sover (Elton har ju en tand som spökar) så det gäller att passa på medan det är tyst!
Trevlig lördagskväll på er :-*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar