måndag 14 februari 2011

Alla hjärtans dag!

Vilken mysig eftermiddag. Först bjöds det på alla hjärtans dag-fika på dagis, där vi fick fika ihop med våra godingar och deras kompisar. Dagen i ära lade Ellioth armen om sin bästa vän Theo och sa: "Vi ä vänner du o ja!". Goa unge!
Och nu när barnen somnade plockade vi fram ljus, åt en god middag och bytte lite paket. Vi brukar inte fira alla hjärtans dag med paket och så men Mange var i behov av nya kallingar, vilka jag köpte för några veckor sedan, och kom då på att jag kunde spara dem till denna dag. Och när man fått ett Sabo-armband får man ju ta alla tillfällen man får att önska sig berlocker till det :) Så vi utnyttjade mer dagen, än vad den utnyttjade oss :)

Nu ska jag dock krypa i säng då jag har så satans ont i lungorna. Det gör liksom ont i bakre, högra lungan, det spänner över bröstet och så tycker jag inte att jag får tillräckligt med luft ibland. Är jäkligt hängig därtill men med två Panodil och en Ipren orkar jag i alla fall sitta upp och det behövs då jag ju har heldag på universitetet imorgon :(

Natti!

Mitt paket såg ut som en liten bakelse, nästan för fint för att öppna...!
Nyckeln till M:s hjärta :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar