söndag 20 februari 2011

Varamon by winter!

Det blev en tripp till Varamon idag och oj så vackert det var! Där gick vi och strosade ute på isen och träffade på massor trevliga människor som stannade och pratade. Vi stannade även till i en lekpark där grabbarna fick busa av sig lite. Det var ju inte utan att man längtade till sommaren förstås. Jag föredrar verkligen bikini och att sitta med tårna i sanden och äta en god kycklingsallad mot att gå med tjocka vinterkläder medan kylan biter i kinderna. Jag är helt klart en sommartjej, en tjej som skulle trivas mycket bättre i ett tropiskt klimat! Och jag vet, det är inte första gången jag nämner det :)

Vi passade även på att veckohandla på Maxi i Motala. De sålde bakpotatis för 1 kr/st så ett par sådana ligger nu i ugnen och bakas. Mange köpte färdig skagenröra medan jag själv rör ihop en tonfiskröra, mums! Tänker även unna mig lite gotte ikväll då jag inte gjort det tidigare i veckan eller i helgen. Jag är faktiskt inte sugen på sött längre och det är så galet skönt. Även vågen får mig att må bra :D

Nej, nu får ni njuta av dagens bilder medan jag slänger mig på soffan!
Godkväll!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar