onsdag 9 februari 2011

Beroendeframkallande!

Vilodagen blev som sagt till 1 h pw på gymmet iaf, jag har blivit helt beroende. Dessutom känns det ju sjukt skönt när lunchen bestod av 100 kalorier och jag under träningspasset gjorde av med över 300 xD Vem som helst kan ju räkna ut att den ekvationen är positiv för mig!
Imorgon kör jag igen, 06.45 stiger jag in på gymmet och då tillsammans med Johanna, galet kul!

Pratade med Thailand i eftermiddag. Nu har de bara morgondagen kvar och sen på fredag kommer de hem till oss, UNDERBART. Det kunde anas att de längtade efter oss också! Eller oss och oss, grabbarna rättare sagt :) När jag ringde hade de sällskap på rummet, i form av Frida och Jonas. Känns ju galet att mamma och pappa sitter nere i Thailand och umgås med min Jonas, men roligt...Det dracks visst en och annan gin och tonic också!
De har redan planer på att boka ny resa och då ska jag se till att familjen Eklöf/Haglund också joinar :)

Nu har vi två trötta grabbar här hemma som behöver slängas i säng så det får bli sysselsättningen för en liten stund framöver! sedan blir det en god middag och mys på soffan!
Godväll!


En liten kille som blivit så stor. Idag lärde han sig säga hejdå...Goding!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar