måndag 14 februari 2011

Alive!

Två Panodil och en Ipren, det är min visa det...

Igår var tanken att hela familjen skulle fara ut till Ljungsbro för att bli fina i håret. Jag steg upp rätt skapligt och duschade och gjorde mig iordning men fick snabbt krypa ner i sängen igen, och där blev jag liggandes hela dagen. Jag var så himla hängig att jag knappt orkade mig ut på toaletten. Grabbarna for ut till Ljungsbro iaf och åkte pulka och hade kul och jag sov bort nästan hela dagen för att kurera mig. Trodde inte att jag skulle kunna sova inatt men det var visst en lätt match :) Somnade vid 21.30 och sov hela natten fram tills att Manges klocka ringde 05.45, skönt! När grabbarna gått till dagis, och jag slängt i mig värktabletter fortsatte jag sova fram till 10. När jag vaknade då kände jag mig faktiskt lite piggare och orkade förflytta mig till soffan där jag suttit och pluggat fram till nu. Har precis slängt i mig tabletter igen för att strax orka hämta hem barnen från dagis och imorgon måste jag vara pigg igen för att orka med en heldag (8-17) på universitetet :S

Det var lite komiskt när telefonen ringde igår och det var psykologen (som ska bota min tandvårdsrädlsa) i andra änden som ville ställa in morgondagens (dagens!) möte då hon hade influensa. Vi avslutade samtalet med att krya på varandra :)

Nej, nu blir det en 15 minuters-nap innan det är dags att gå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar