onsdag 23 februari 2011

Nytt hem!

Lille tuffe i lördags <3
(Och jag bara älskar hans jeansleggings! De har kommit in till våren igen så jag funderar på att köpa ett par till!)

Har precis haft bokstund i soffan med Ellioth... Han tycker det är så mysigt att läsa bok och då verkligen kravlar han upp i min famn, tokmysigt tycker mamman också!
Var en liten sväng på bokrean imorse efter jag lämnat bilen på service. Var på Maxi och fick med några fynd hem och blev samtidigt mätt i magen. De bjöd nämligen på bokfrukost, socken lyx tyckte jag :)

Jag kom till universitetet en timme för tidigt då tanten tydligen delat upp seminariet i två delar utan att vi visste. Och eftersom vi var där hade vi självklart den sena tiden :( Det gjorde dock inget då resten av gruppen också var där så vi satt bara och snackade massor skit!

Seminariet var obligatoriskt och examinerande. Vi hade analyserat några kapitel i en bok vilka vi skulle presentera för klassen. Jag, halvblind som jag är, kunde ju inte läsa vad som stod på pappret (vi var 5 pers på ett papper) så jag stammade bara fram två ord. Jag tror, och hoppas, dock att jag blev godkänd iaf, soft :)

Nu söver M ungarna och gissa vad jag ska göra:)? Javisst, sätta igång tvättmaskinen :)

Tyvärr blir det inte roligare (och fler) inlägg just nu då jag bor på universitetet! Solly!

Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar