torsdag 1 oktober 2009

Jag födde en flicka...

Då var dagens träningspass avklarat,
att klä på Ellioth alla regnkläder. Jag avgudar dagisfröknarna som klär på ca 5 ungar var, och klär av, och så klär på igen...Phew! Jag längtar inte tills i vinter, två ungar, ooops...

Elton är redan en riktig jäkelunge :) Nu när jag vet att han inte kommer trilla ut när jag "sköter min mage" (som de så fint kallade det på förlossningen) så har han börjat hicka varenda jäkla gång. Och hur lätt är det att sköta magen när det känns som man har en jäkla vibrator i de nedre regionerna? Inte alls tycker jag. Jäkla unge- som jag toklängtar efter!

Drömde att jag födde inatt igen... Ut kom en liten tjej! Problemet var bara det att vi verkligen inte kunde komma på vad det var vi skulle döpa henne till, så hon fick heta Elton iaf! Mange var tokstressad över att ha två ungar och när jag gick upp för att titta till henne en natt hade han glömt ta på henne en blöja så där låg hon helt nerkissad, med en snopp i vädret :) Så det var ändå en kille, eller?
Ja, som man kan få ihop det!

Nu ska jag nog slänga mig på soffan och bara vara en stund!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar