torsdag 15 oktober 2009

Mer död än levande...

Jag är halvt död. Kan knappt röra mig.
Jag har nog hostat sönder varenda muskel jag har i kroppen, känns det som iaf!
Magmusklerna har nog flyttat ner i stjärten, och stjärten har gått i strejk...

Igår fick jag inte luft heller så jag var uppe på jourcentralen där de konstaterade att mina luftrör svullnat igen. Jag fick avsvällande hostmedicin, eller avsvällande medicin för hostan hjälpte den då fan inte mot.
Jag klarar inte hosta mer, eller min kropp klarar det inte...Väntar på samtal från vårdcentralen nu. Ger dem mig inte en fungerande hostmedicin så bokar jag operation så att de opererar bort hostmanickeln.
God damn! Hosta tillsammans med graviditet är en ekvation som inte går ihop...Musklerna sitter ju inte där dem ska precis!

Btw, hatar högfärdiga kärringar!
Fick prata med en sådan i Landstingets växel och henne kan man kalla fel dam på fel plats!
KÄRRING!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar