torsdag 8 oktober 2009

Satans toapapper!

Att detta j*vla toapapper kan få en på sååå dåligt humör...
Eftersom jag kissar ungefär 100 gånger om dagen så är det också alltid jag som byter toapappersrulle, och jag är SÅÅÅ FÖRBANNAT TRÖTT PÅ ATT BYTA TOAPAPPERSRULLE!
Sen när jag satt där på toan imorse, och Mange hade precis stängt dörren och försvunnit till jobbet, då är självklart toapappret slut OCH det är tom slut i lådan där de nya finns...Där satt jag med kiss i baken liksom.
Kiss och toapapper förstörde min morgon! I-landsproblem kan tyckas, men nämn inte det för mig för JAG ÄR GRAVID! Grr!

Nu ska jag snart till farbror doktorn och se vad han kan göra åt min situationen...Jobben ringer ju som galningar och jag vill väl inte börja jobba nu!? Känns skapligt onödigt, dessutom skulle jag inte palla med foglossning, förverkar, TOAPAPPER och allt vad nu graviditeten innebär!

Have a nice day!

2 kommentarer:

  1. *fnissar*
    Inte åt dej då, utan åt att jag är inte ens gravid och känner PRECIS likadant!

    SvaraRadera