måndag 19 oktober 2009

Nu kan du komma lillebror!

Det är så skönt när saker börjar falla på plats. Man kan lägga massor tankar åt sidan och satsa på nuet. Idag fick jag remissen upp till Nike-kliniken på US...Så på torsdag sitter jag där uppe och pratar ut om min rädsla, och kanske får jag en tid för igångsättning? Det är det sista jag skulle behöva, så skulle jag även kunna lägga den tanken på hyllan.

Dessutom börjar det lösa sig med både a-kassa och försäkringskassa så pengarna börjar rulla in, och denna månad kan vi nog tom lägga undan en liten slant till jul. Hur skönt känns inte det?
Nu skickade jag precis in en inkomständring till kommunen, ang. Ellioths dagisplats, så nu kanske vi kan få ner den utgiften lite också. 1200kr/mån när han bara går 14h/v känns faktiskt lite väl saftigt. Men snart är det ju dags att ändra igen för snart kommer Elton och då är det mammapenningen den utgiften ska grundas på ist :)

...Så egentligen är det bara lillebror vi väntar på nu va:)?
Myyys!

1 kommentar: