fredag 23 oktober 2009

Sammanbrott!

Min blogg låg ju nere imorse,
därav den dåliga uppdateringen!

Nu sitter vi äntligen i soffan framför Idol...Mange med en öl och en påse chips och jag med en mugg med is och en skål med paprika :) Jag är helt såld på paprika just nu!
Var och storhandlade innan, och det var vi ju inte ensamma om vill jag lova. Jag letade upp en pall och ett ryggstöd och så satt jag där medans Mange och Ellioth sprang mellan hyllorna. Jag vaktade vagnen kan vi säga :) Men jag var helt förstörd...

Var ju i simhallen med Johanna & Melle på förmiddagen. Det var jättekul och det var längesedan jag såg Ellioth såå lycklig... Johanna hade fixat så vi fick låna armpuffar till killarna och Ellioth njöt verkligen av att kunna "simma" omkring själv på det djupa vattnet! Hela vistelsen avslutades iaf med att jag bröt ihop... Ellioth trotsade som aldrig förr och jag med min muminkropp och gravidhormoner satte mig tillslut ner och grät. Det är inte det lättaste att vara höggravid, hålla humöret uppe och ta hand om en vild 1,5-åring!

Efter Idol ska jag krypa till säng för imorgon väntar en dag i Norrköping. MÅSTE dit och shoppa för att RÄDDA vår 500-kronorsbonus på H&M, haha! Men vi behöver lite kläder allihopa så det blir nog inga problem! Dessutom ramlade det in lite oväntade pengar på kontot idag så då får man passa på...Pappsen behöver både det ena och det andra. Från skor och jeans till rakapparat! Snart är det jul också och vi är ju fyra stycken som ska ha julklappar iår, bäst att börja i tid!

Så natti natti,
hörs morgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar