tisdag 27 oktober 2009

Plötsligt händer det :)

Pengar gör en faktiskt lycklig, och nu är det helt plötsligt galet med pengar som rullar in... Det roliga är att jag inte vet vart alla pengar kommer ifrån, måste ringa och checka imorgon :)
Såhär lagom till jul och allt liksom, TACK!

Är nyss hemkomna från en trevlig eftermiddag/kväll hemma hos familjen Tuwa. Där bjöds det på lasagne och det var nog ta mig tusan den godaste lasagne jag någonsin ätit! TACK!
Ellioth matvägrar självklart igen (fan!) efter en vecka med annars god aptit, typiskt! Jag ger upp, han får väl leva på sin välling...

Var ju en sväng hos barnmorskan också och allt såg bra ut med herrn där inne. Han var normalstor för den veckan jag är i och hon gissade att han kommer väga lite mindre än vad Ellioth gjorde när han föddes, om jag nu blir igångsatt som planerat!
Tog även ett blodprov, som jag börjat vänja mig vid vid det här laget och inte alls är så rädd för, men herrejisses vad ont det gjorde. Jag hade velat skrika rakt ut men höll det inom mig eftersom pappsen och Ellioth var med men fisen såg det nog på mig för han asgarvade åt mig :) När jag sedan fick ett plåster kom han och blåste på mamma <3 Lilla hjärtat!
Mitt järnvärde hade sjunkit sedan förra gången, då det redan då var dags att börja käka järntabletter egentligen (men som jag sket i!), så imorgon får jag väl springa till apoteket med svansen mellan benen!

Nu är det sängen, imorgon ska pappsen bjuda mig och fisen på lunch i Söderköping, TOKMYS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar