lördag 3 oktober 2009

Klubbade sälar!

Fy vad jag har varit dålig på att blogga de senaste dagarna men jag har helt enkelt inte haft tid.
Idag har hela familjen legat som utslagna sillar hela dagen...Pappsen jobbade ju ett barpass igår medans fisen och jag var över i Tallboda hos pappa Behrendtz med dotter. När klockan visade över midnatt så insåg vi att vi lika gärna kunde stanna kvar där tills pappsen ville ha skjuts hem så inte förrän vid 01.30 styrde vi kosan därifrån. Då hade Ellioth bara sovit ca 2 h och hållit låda resten...Dessutom somnade han inte förrän vi kom hem och han hade fått välling vid 02.45! Sedan vaknade han 7.30 imorse och lät ingen av oss somna om så efter middagen spenderade vi i sängen som tre klubbade sälar :)

Nu är vi precis hemkomna från Tallboda (igen!) där vi spenderat några timmar med några som blivit vår andra hälft, fam. Kjellberg/Behrendtz :) Jag har legat på soffan med katten på magen medans småfisarna har busat och lekt. De har verkligen såå himla roligt ihop nu...Ellioth sköter det akrobatiska och Tuwa snacket :) Sofia tog massor bilder som jag ska försöka tjuva från hennes blogg lite senare :)

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen mysa ner mig i soffan med min man!
Imorgon förmiddag har vi funderat på att dra till simhallen,
någon som vill med??

Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar