fredag 30 oktober 2009

Miss

Sitter strandad uppe i lägenheten med en stackars lillfis... Han skulle säkert vilja gå ut och springa av sig lite, men jag orkar helt enkelt inte. Visst skulle jag få på honom kläder och få ner honom för trappen, men upp skulle inte gå...Jag orkar inte mig själv liksom. Jag är för tjock nu, för otymplig! Fy, vilken dålig mamma jag känner mig som, jag skäms! Hoppas herrn där inne i magen väljer att kika ut snart så att jag kan bli mig själv igen och orka leka med Ellioth...Då ska jag springa och jaga honom, slänga upp honom i taket och ligga på mage inne i hans rum och leka! Jag saknar det!

4 kommentarer:

  1. Gumman du ska inte känna dig som en dålig mamma. Du bär en lillebror till Ellioth som han kommer älska och ha så roligt med. Tror inte han har något emot att få en liten kompis i familjen. Han får ju vara ute mycket alla andra dagar så en dag inne skadar absolut inget. Då har han ju för en gång skull tid för sina leksaker. Älskar er så sjukt myck!!! 1000kyssar din man

    SvaraRadera
  2. Det är inte länge kvar nu innan Elton kommer ut! Då kan ni leka hur mycket som helst igen!

    Träffade dina föäldrar idag, på ikano huset. Det var verkligen länge sen!

    SvaraRadera
  3. Undrar hur de ska gå när man själv får barn. Blir ju skitnervös av att bara läsa bloggen...dock väldigt underhållande! kör hårt tjejen och lycka till med nr 2!

    SvaraRadera
  4. Hejsan! Jag är 17år och är också gravid. har mitt BF om en vecka! Känner precis som du, tar på mig att ansvaret att passa min systerson, men jag orkar egentligen inte! Men när pluttarna är ute blir de bättre. Kör hårt tjejen! jag älskar din blogg

    SvaraRadera