tisdag 27 oktober 2009

Tisdag och jag är trött!

Såhär vackert är det utanför fisens dagis!
Usch, jag har ångest för nätterna just nu. Alla sover, utom jag. Jag somnar innan jag lagt huvudet på kudden på kvällen men ett par timmar senare börjar det...Det ska kissas minst varannan timme och när jag varit uppe kan jag inte somna om. "Suck-Stånk-och stöntiden" är här :/
Nu ska jag strax hämta upp fisen på dagis igen. Idag väntar ett besök på Peugeot/Appelskogs och ett hos barnmorskan!
Såhär ser vi ut, Elton & jag :):


3 kommentarer:

  1. hot mama!!
    Sweet like sugar!
    Lite sånger jag kom på;) som stämmer på dig!

    SvaraRadera
  2. "Suck-Stånk-och stöntiden" är den värsta tiden, man har inget som egentligen stör en men kan ändå inte sova *GAAAAH* Det är i sånna stunder man önskar sig en stilnoct ;)

    Va fina ni är, du och Elton! =)

    SvaraRadera
  3. Du är vacker, skit i va den anonyma bitterfittan säger! I like your blog ;)

    SvaraRadera