fredag 2 oktober 2009

Mysmongon!

Måste börja inlägget med att tacka för alla snälla och fina kommentarer angående min lugg,
den känns numera helrätt!

Idag har vi haft en riktig mysmorgon här hemma. Låg kvar i sängen ända till kl. 9, såg på barnprogram samtidigt som Ellioth körde traktor på mig. Ja, han har en sån där lagom stor med stora hjul så det blev en riktigt skön massagestund :) Det behövde jag!
Dock kändes det lite synd att vi sov så länge för det är så mysigt att gå upp medans det är mörkt och kunna tända alla lampor i fönstrena på morgonen...!

Nu har jag packat väskan för i eftermiddag kör vi till Ljungsbro och stannar där över natten! Pappsen kommer hem efter lunch och då ska han bara svira om för att åka vidare och köra ett pass på krogen. Eller snarare i baren på restaurangen! Blir nog att vi far en liten sväng till Tallboda och leker med Tuwa och Mogge på kvällskvisten...Sofia (den jäveln!) ska ju på Ladies Night och jag är inte ett dugg avis! (?)

Nu fick vi precis besök av Robin så medans han underhåller fisen passar jag på att sitta här en stund :)

So long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar