lördag 24 oktober 2009

Har haft jordens mysigaste dag i Norrköping idag...
Fick en massa bra shoppat och så åt vi världens godaste och mysigaste lunch!
Det jobbigaste är att jag fick med mig ett larm hem och det blir ju inte så vidare billigt att åka till Norrköping för att "koppla" bort det :)

Nu är Ellioth hos mormor & morfar och stannar där över natten och vi ska springa över till grannarna och snuffsa bebis och se på film!

Jag återkommer med bilder på shopping och vårt charmtroll imorgon!
Glöm inte ställa om klockorna inatt nu ;)

1 kommentar:

  1. Men gumman., det är en självklarhet!! jag har alltid varit avvis på dig med men eftersom jag har dig som min bästa vän så är jag såå glad för dig..och även nu om några kilo finns så är du lika underbar och titta bara på ellioth som "gav" dig dom kilona..är du arg på honom?? nej han är ju världens underbaraste kille som man någonsin kunnat åstadkomma..han är perfekt!!!lika så kommer elton bli!! du är perfekt..and me love you!!

    SvaraRadera