söndag 11 oktober 2009

Kalajs

Det här måste vara bästa helgen på länge,
ingen stress och massor mys i sängen för hela familjen...
Idag vaknade Mange och jag till vid åtta och låg och kramades i en hel timme innan Fisen valde att slå upp sina blå, hur ofta händer det liksom? Mys. Sen låg vi nästan kvar i en timme till och kramades allihopa!

Nu på eftermiddagen har vi varit iväg på kalas ute i Skärkind, Fanny blev nämligen 20 här i veckan...Ellioth tyckte det var sååå kul att leka med sina kusiner och kusiners kusiner! Vi såg honom en liten stund vid maten men sen gick han runt bland alla och drog med dem på olika äventyr :)

Nu ska Ellioth och jag snart hoppa in i duschen så att han kommer i säng skapligt. Imorgon ska vi försöka med en sväng på dagis igen...
När fisen har somnat ska vi vuxna ha lite kvalitetstid på soffan!
Får se om jag tar en sväng ner till källaren och barnvagnsförrådet, bara tanken gör mig lycklig...Det luktar så satans gott där att jag går igång direkt! (Knäpp man är som gravid!) Nu väntar en mugg is...(Knäpp vare ja!)!

Kalasfina <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar