fredag 9 oktober 2009

Bulan <3

Jag börjar faktiskt gilla min mage nu (minus bristningarna då!)... Den har sån härlig form och gör sig så bra i tighta tröjor :) Dessutom har den börjat sjunka aningens vilket innebär mindre tryck på revbenen och mindre halsbränna! På mornarna mår jag faktiskt riktigt bra och kan njuta av bulan, medans jag är lite mer sliten och därför trött på den på kvällarna.
Dessutom är han mer lugn där inne på förmiddagarna, medans han lever rövare och kickar mina revben och trycker sig mot höftbenen på kvällarna!
Så frågar ni mig på morgonen så får han gärna stanna kvar där inne en stund till så jag kan stoltsera med bulan (innan det är dags för deg igen:() och frågar ni mig på kvällarna så skulle ni får svaret att jag vill åka upp och skära ut honom direkt :)


<3

4 kommentarer:

  1. Du har en ASSNYGG mage! Tänk om jag hade fått sett ut så!

    SvaraRadera
  2. din mage är kanonfiiin... men kan inte låta bli att tänka på en barbapappa när jag såg fotot... =) haha!!

    SvaraRadera
  3. snyygggoooo!! du är så underbart fin i din mage! en avvis Helena!!!

    SvaraRadera
  4. ÅHHHHH vad du är fin!! Kramar Sofie

    SvaraRadera