lördag 10 oktober 2009

Tired

Jag är trött. Jättettrött.
Fisen också, han sitter och håller på att somna framför "Poppa", men pappsen han är minsann pigg!
Klockan 12.15 fick jag liv i dem sen,
började försöka väcka Ellioth en halvtimme tidigare men då visade han mig ögonvitorna och skrek "Nääää" :) Det är inte lätt att både vara sjuk och tvingas vara uppe hela natten!

Jag har varit iväg till Tornby en sväng, inhandlade vinterpjucks till Fisen. Stadium hade erbjudande på ett par Adidas till 399:- istället för normalt sett 699:-. Det är mer som gympaskor, fast fodrade och vattentäta då men de passar sig utmärkt nu tills snön kommer. Var även nere i källaren och plockade fram ett par Timberland-kängor som han fått ärva av Melle nere i Skåne och de var perfekta i storlek nu (Tusen tack!)!
Tog en svängom Maxi också och handlade lite gott till kvällen :)

Nu ska vi äta pasta med korv här, ingen höjdare om man frågar mig, men det är mest för att Ellioth ska få i sig något.
Om en stund ska jag åka till Ljungsbro och hämta upp mamma och pappa och skjutsa dem till stan där de ska äta middag, för att senare ikväll skjutsa hem dem igen!
Får se om familjen Kjellberg/Behrendtz kommer förbi här en sväng då vi läskat dem med vitt chokladmousse :)

So long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar