måndag 26 oktober 2009

Full-rulle-dag...

För er som undrade så finns mössan att köpa på H&M för ynka 49,50 kr!

Idag har jag haft en slappdag, medans Ellitoh haft en "full-rulle-dag"!
Ellioth har kört järnet på dagis, tagit en siesta med mig, för att sedan vara ute och pyssla med morfar hela eftermiddagen...De tvättade bilar, var i lekparken, kollade kaninerna och katterna, hoppade i vattenpölar och såklart slutade det med att han var tvungen att gå in (då det blev bäcksvart ute!) och då kom de stora krokodiltårarna igen...Sötungen!
Nu sitter han dock bänkad framför Postis Per med en riskaka i handen och varvar ner lite, imorgon är det ju dags för dagis igen! Han älskar verkligen dagis nu och det är så kul att lämna en unge med smilband ända upp till öronen när man går därifrån :)

Nu ska vi äta pannkakor här och sen ska jag slänga mig på soffan. Magen är tung nu alltså och det finns inget bekvämt sätt att varken stå, sitta eller ligga :( Men det är ju bara knappt tre veckor kvar och jag måste ju stå ut! Jag har inte kommit på knepet hur man ger upp än?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar