onsdag 21 oktober 2009

Korven, that´s me!

Idag lämnade Mange på dagis vilket innebar att jag fick lite sovmorgon. Sov gjorde jag dock inte, utan smög upp och gjorde iordning mig i min egen takt, åt frukost på soffan och smörjde benen...Haha, det är sånt man aldrig hinner annars!
Mina korvben...Jag är så jäkla svullen. Samma sak med fingrarna. Händerna ser ut som bebishänder...Ni vet istället för att knogarna står upp så är det små hål ner till dem, haha!
Kom ut nu Elton! Jag vill inte vara svullen mer och jag vill kunna sitta upp normalt utan att han kryper upp under mina revben :)

Eftermiddagen har vi spenderat i Ljunsgbro. Sov middag i över två timmar och därpå fick Ellioth gå ut med morfar en sväng...Som jag nämnt tidigare älskar han verkligen att gå ute och pyssla med morfar! Idag skulle morfar dock agera skjuts till mormor så de hann "bara" vara ute i en halvtimme och gissa vem som grät stora krokodiltårar när han var tvungen att gå in:)? Stackars lilla fisen!
Nu är han dock på toppenhumör här hemma för när pappsen kommer hem vankas det städning och det älskar han att hjälpa till med :D

So long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar