fredag 13 november 2009

Solat!

Idag har Elton och jag legat framför fönstret och "solat"! Ja, det är ju inte mycket till sol ute men vi försöker snappa upp allt ljus som finns... Han är ju lite gul som sagt och ordinationen är ju att stå framför fönstret. Jag passade på jag med då jag haft jordens huvudvärk!
Pappsen och storebror var iväg en sväng till IKEA och inhandlade det sista som saknades till hans nya säng, så nu är det klart och grabben har i princip ett helt nytt rum :)

Nu sover båda grabbarna men det börjar knorras borta på soffan...Tror det är Pippi som börjar bli lite hungrig i magen! Ska amma honom och sen ska vi åka iväg och äta middag ute i Ljungsbro, det var längesedan nu!

Självklart har jag laddat kameran med lite nya bilder men dom kommer ikväll!

2 kommentarer:

  1. vad är de för pucko som sagt att ni ska stå i fönstret för att ordna upp gulsoten?? morr!! Solstrålarna tränger inte igenom rutan så det gör ingen nytta... ge honom mat, så försvinner det nog.. .i annatfall måste ni öppna fönstret o stå i fönstret... :) hehe... min BM på BB sa de till mig, hennes man är glasmästare ;)!!

    puss på er söta!

    SvaraRadera
  2. Fast det är ju ljuset de behöver. Det är inte uv strålarna. Det hjälper att stå vid fönstret. Elliot var ganska gul och vi blev ordinerade att vara mycket vid fönstret med uppdragna persienner. Det gick över jätte snabbt!

    SvaraRadera