söndag 29 november 2009

Bajs, SKIT och prutt...

Bajs, som i helvete.
Har suttit och försökt fixa med fotokalendrar och julkort sedan 18.30 och varje gång jag nästan är helt klar så hänger sig skiten...ÅHHH! Jag vill skrika och sparka på något!
...och på tal om skrika, det är Pippi skitbra på såhär på kvällskvisten. et går inte lägga honom ifrån sig utan han ska promt ligga på mage på våra armar (se bild nedan!) och prutta som en "ouedig" (Chrissan!) karl!
Jag vill inte sitta framför den här skitdatorn mer utan nu vill jag njuta av stjärnorna i fönstren och snuffa min bebis...Så tyvärr folks, det blir inga julklappar iår och heller inga SKETNA julkort!
Och där sätter vi punt för det här SKITinlägget!

Adventsmys i Ellioths fönster!
Tomten ligger och pruttar...



4 kommentarer:

  1. Det heter Redig kvinna!
    /Chrissan (med R)

    SvaraRadera
  2. Jag tycker om din blogg, fortsätt klaga och skriv precis vad du vill! Det är ju din blogg. Kan vara skönt att "kasta skit" på bloggen, det är ju som en dagbok och den ska man ju skriva allt till. Dina barn kan vara det sötaste ja sett. Skulle inte säga nej till att hälsa på dem. Fortsätta blogga, ja läser varje dag. Kram sanna.

    SvaraRadera
  3. Men hur söt får man vara :)

    SvaraRadera