söndag 22 november 2009

Bakfull?

Jag har upplevt den hemskaste natten i mitt liv. Pippi vaknade till precis när vi skulle gå och lägga oss (kl. 01) och började skrika som en stucken gris... Och så fortsatte han fram till kl. 08 imorse :( Usch, jag kände mig som världens sämsta mamma, och så hjälplös. Det skar i hjärtat att höra honom så och inte kunna trösta honom. Jag testade verkligen allt och när jag tillslut gav upp och pappsen fick ta över deckade Pippi av utmattning. Han har fått tokont i magen (kolik?) men det verkar bara som det kommer på nätterna?! Usch, jag bävar för kommande natt...

Så idag tar vi det lugnt här hemma, alla är helt förstörda. Och stackars vår Halajna som åkte på weekend till Linkan och kommer komma hem helt förstörd :) Solly!

Nej, nu är det snart dags att amma igen, hörs senare!

1 kommentar:

  1. Tyvärr verkar det som kolik mest är sena kvällar/nätter.
    Har ni provat sempers magdroppar och/eller minifom? Finns på apoteket och har hjälpt många småttingar med ont i magen. Magmassage kan också hjälpa.

    Emilia hade några såna nätter när hon var pluttbebis, det är verkligen inte roligt.

    SvaraRadera