tisdag 24 november 2009

NEJ!

Just nu är det såhär hemma:

-Ellioth, får mamma ta kort på dig?
-Näää!

-Men du är ju såå snygg, snälla??
-Näää!

-Kan du hjälpa mamma?
-Näää!

- Är du hungrig?
-Näää!

-Får mamma en puss?
-Näää!

-Saknar du Helena?
-Jaa! Nena??

...Sötungen <3 Därför präglas bloggen av kort på Pippi nu istället då. Så ni inte tror att jag glömt bort den stora fisen för det skulle jag aldrig får för mig att göra! Men försöker man ta på honom så blir det bara farträdner eller sura miner!
Tog lite svartvita kort med mobilen idag:



Han är hu helt perfekt, precis som sin storebror! (men nej, jag tycker inte dom är ett dugg lika!)

<3

Nu har sömnbristen hunnit ifattmig, jag har varit helt förstörd idag. Mn ändå gick det bra att hämta och lämna på dagis, och eftermiddagen med båda två gick också bra! For en sväng till Ljungsbro (och jisses för att packa in två ungar och en massa väskor och påsar i bilen, själv!) för att låna mammas tvättmaskin...Vår egna är ju tydligen strömförande så den går jag inte ens nära tills pappsen har lagat den!

Nu ska jag amma en galen fågelunge som vi precis fick väcka eftersom han sovit i fem timmar nu, och han måste egentligen äta var fjärde timme, och sen ska jag hoppa i säng och ladda för en ny dag!

Natti :)

3 kommentarer:

  1. Du skrev inget om din första ensamma dag, så jag antar att den gått alldeles förträffligt bra!!
    Vilka sötnosar du har!

    SvaraRadera