lördag 7 november 2009

Jag vet inte...

Nu har vi varit hemma och ätit lunch, det fanns inget rum ledigt förrän 13.30 men då kommer jag förhoppningsvis sättas igång, om det går!?
Fick väl inte träffa jordens smartaste läkare, hon drog nämligen kommentaren: "Barnläkarna blir så sura när vi sätter igång folk inann v 38+0 så om bebisen inte andas när han kommer ut vill vi inte ha några långa brev hit...!"
Okej?
Btw så är jag i v. 37+6, och efter midnatt är jag över på 38+0, känns inte som det kan göra så stor skillnad?

Hon kunde inte heller känna på mig ordentligt, då det gör såå satans ont och jag spänner mig till en pinne, så hon sa att det inte skulle gå att ta hinnorna om jag inte slappnade av. Men hur fan slappnar man av när det gör så ont att kroppen spänner sig av sig självt?
Världens sötaste barnmorska lovade mig lustgas nu när de ska ta hinnorna, då kan jag förhoppningsvis slappna av lite bättre..."Ja, det är ju trots allt lördag, då måste vi ju kunna få bjuda på ett litet rus!" :) Haha!

Nu har jag hittat peppen,
nu jävlar ska det bli barn!

7 kommentarer:

  1. *Håller tummarna och tänker snälla och uppmuntrande tankar*

    SvaraRadera
  2. Hoppas att allt går bra & att ni får hem lillebror snart!
    Kram från Chrissan & Mille

    SvaraRadera
  3. Har han inte kommit ut ännu, och jag som har längtat hela dagen! Jag har tänkt på er hela dagen:) Kram, kram :)

    SvaraRadera
  4. Så spännande! blev det en liten Elton igår? :) Hoppas allt gick bra och att alla mår fint!

    SvaraRadera
  5. Stort grattis till lilla Elton!

    Jag måste erkänna att jag är lite avvundssjuk på att dina förlossningar gått så fort.

    SvaraRadera
  6. Grattis till lille Elton !!
    Hoppas att allt gick bra :)

    Kram kusin K

    SvaraRadera
  7. Ville bara gratulera till eran son. Ett stort GRATTIS och jag hoppas allt gick bra.

    SvaraRadera